Notícies del lloc

31/05/2019

Els passats 30 de maig i 6 de juny van tenir lloc al nostre Campus els actes de cloenda amb la presentació dels treballs dels i les alumnes de 4t i 6è de primària de l'Escola Els Pins en el seu projecte de llaminadures saludables i SmartSchool, des de la perspectiva d'una escola que educa perquè els alumnes siguin competents i adquireixin valors que fomentin el desenvolupament sostenible de la nostra societat a través de l'ús estratègic de les noves tecnologies.

30/05/2019

Dos estudiants de la EETAC participen, amb Hemav Foundation, en el projecte FREEDA, desenvolupant un dron de reconeixement a mar obert per a la recerca de persones i embarcacions, amb l'objectiu de millorar les missions de rescat de l'ONG Proactiva Open Arms. Recentment s'ha realitzat el primer test a alta mar, a Borriana (Castelló), amb la intenció de validar l'operativitat dels drons al vaixell de l'ONG.

27/03/2019

Els dies 2, 3 i 4 d'abril Castelldefels acull les Jornades ON Innovem, destinades a vincular el teixit econòmic del municipi i del Baix Llobregat amb la investigació i la innovació.

27/03/2019

L' Associació Internacional de Transport Aeri (IATA) organitza l' últim cap de setmana del mes de març a l'EETAC aquest esdeveniment internacional sobre els drons i el seu impacte aeri.