22/02/2023

El Govern de la Generalitat de Catalunya ha aprovat atorgar una de les medalles i plaques Josep Trueta al grup de recerca de Biologia Computacional i Sistemes Complexos de la UPC, pels serveis prestats amb vista al progrés i la millora de la sanitat. Les distincions, que reconeixen professionals i entitats destacades de l'àmbit de la salut, es lliuraran el 22 de febrer al Palau de la Generalitat.

10/02/2023

Combinar l'activitat agrícola i la producció d'energia solar a partir de plaques fotovoltaiques és l’objectiu del projecte SYMBIOSYST, impulsat per un consorci de 16 socis europeus entre els quals s’inclou la UPC. En el marc d’aquest projecte, investigadors i investigadores de la Universitat desenvoluparan eines tecnològiques per contribuir a generar energia neta per al sector agrícola a Europa

09/02/2023

L' Escola d'Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial de Castelldefels (EETAC) i l'Escola d'Enginyeria Agroalimentària i de Biosistemes de Barcelona (EEABB) són les dues escoles que vertebren la docència i la recerca al Campus del Baix Llobregat de la UPC, en eixos tan estratègics com l'aeronàutica i l'espai, la telecomunicació i l'enginyeria dels biosistemes.

07/02/2023

L'Elisabet Vilchez, manager de l'ESA BIC Barcelona explica en aquesta entrevista a Ràdio Castelldefels en què consisteix la nova convocatòria oberta a empreses que basin el seu negoci en l’ús innovador de tecnologies o infraestructures de l’espai.