Sou a: Inici / Futur Estudiantat / Noticies Mobilitat / Marxes d'intercanvi al 2017-2018?...Demana una beca MOBINT de l'Agaur!

Marxes d'intercanvi al 2017-2018?...Demana una beca MOBINT de l'Agaur!

Ja s'ha obert la convocatòria de beques MOBINT 2017 de l'Agaur.

Ja s'ha obert la convocatòria de beques "MOBINT" 2017 de l'Agaur! ...Presenta la teva sol·licitud abans del 21 d'agost.

Com cada any, la Secretaria d'Universitats i Recerca convoca, a través de l'AGAUR, els ajuts MOBINT 2017, adreçats a l'estudiantat de les universitats catalanes, que realitzaran una estada acadèmica de mobilitat al curs 2017-2018, en el marc dels programes d'intercanvi internacional.
L'objectiu és promoure la mobilitat estudiantil, mitjançant el finançament d'una part de les despeses que comporta la realització d'estudis en altres països.

Els estudiants que optin als ajuts esmentats hauran de tenir un bon expedient acadèmic i acreditar un coneixement suficient de la llengua de docència del país de destinació.

Informació bàsica

• Modalitat A- mobilitat a països del programa Erasmus+ (és a dir, mobilitat Erasmus+ KA103; l'Erasmus "clàssic").
  • Modalitat B- la resta.

Bases de la convocatòria

El divendres 21 de juliol de 2017, s'ha publicat al DOGC la Resolució EMC/1745/2017, de 12 de juliol, per la qual s’obre la convocatòria d’ajuts a la mobilitat internacional de l’estudiantat amb reconeixement acadèmic de les universitats catalanes per al curs 2017-2018 (MOBINT).
En aquest apartat del web de l'Agaur en trobareu les bases reguladores i la convocatòria.(obriu en una finestra nova)

Termini

El termini de presentació de sol·licituds és del 22 de juliol fins al 21 d'agost de 2017 (ambdós inclosos).

+info: http://www.upc.edu/sri/ca/noticies/marxes-dintercanvi-al-2017-2018-demana-una-beca-mobint-de-lagaur