Noticies Mobilitat, Universitat-Empresa

Els dies 2, 3 i 4 d'abril Castelldefels acull les Jornades ON Innovem, destinades a vincular el teixit econòmic del municipi i del Baix Llobregat amb la investigació i la innovació.

L' Associació Internacional de Transport Aeri (IATA) organitza l' últim cap de setmana del mes de març a l'EETAC aquest esdeveniment internacional sobre els drons i el seu impacte aeri.

El 14 de febrer reprenem l'espai comú de conversa en anglès. Ens plau comunicar-vos que torna el "Time to Talk", activitat totalment gratuïta de millora de l’anglès a través d’activitats de conversa dirigides per un English Coach.

Entre els mesos de gener i febrer donarem la benvinguda al Campus a les noves tripulacions d'estudiantes i estudiants d'ESO que s'aventuraran a descobrir si és possible la vida a Mart.

El Campus col·labora amb l’escola Els Pins de Castelldefels, gràcies al Centre de Recursos Pedagògics, per portar a terme dos projectes educatius amb alumnes de 4t i 6è de Primària.

Divendres, 29 de juny es va celebrar l’acte de graduació de la promoció 2017-2018 dels titulats i titulades de l'Escola d'Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial de Castelldefels (EETAC).

Amb motiu del 5è Congrés de les Dones del Baix Llobregat, la subseu a Castelldefels sobre Dones TECH organitza una taula rodona per debatre sobre la situació de les dones en vocacions i ocupacions científico tecnològiques.

Aquesta exposició pretén reconèixer les aportacions que han fet les primeres dones científiques i tècniques, dones que, des de les seves posicions, van transformar i transformen les fronteres dels espais tradicionalment assignats a dones i a homes.

La investigadora del grup de recerca gènere i TIC de la UOC, Milagros Sainz i la professora del departament de Física de l'EETAC, Pilar Gil ens parlen en aquesta entrevista de la presència de les dones en ciència i tecnologia.

El Grup de recerca d’Enginyeria i Microbiologia del Medi Ambient (GEMMA) de la UPC ha construït una planta pilot de 30 m3 per a la producció de bioproductes i bioenergia a partir de microalgues cultivades en aigües residuals. La planta s’ha instal·lat a l’Agròpolis, un terreny experimental situat a Viladecans que forma part del Campus del Baix Llobregat de la UPC i del Parc UPC.

El Campus del Baix Llobregat de la UPC se suma de nou a la iniciativa internacional ‘Girls in ICT Day’, organitzant a l'EETAC una jornada per apropar el món de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC) a les noies.