04/11/2021

T'esperem el dimecres 10 de novembre al pati de l'EEABB a les 11.30h. Aquest mes d’octubre s’ha iniciat a la UPC el procés d’elaboració de les estratègies de sostenibilitat, amb l’objectiu de comprometre'ns amb els reptes que ens plantegen l’emergència climàtica i els Objectius de Desenvolupament Sostenible.

06/10/2021

Dimecres, 6 d'octubre, a l'Escola d'Enginyeria Agroalimentària i de Biosistemes de Barcelona (EEABB) del Campus del Baix Llobregat de la UPC a Castelldefels, ha tingut lloc l’acte de reconeixement institucional a la professora Lourdes Reig, guardonada a la 23a edició del Premi UPC a la Qualitat en la Docència Universitària per la trajectòria docent, i que ha impartit la conferència 'Amb la mar com a còmplice'.

07/06/2021

El passat 30 de juny va tenir lloc a l'EEABB l'activitat '"Enginy i innovació contra el malbaratament alimentari", per visibilitzar la importància de les persones que es dediquen a la producció agrícola, des del camp fins que arriba al consumidor, promovent un consum responsable i sostenible.